Informacje o projekcie
załączniki do projektu (skompresowane)
Harmonogram projektu:
- luty 2024
Zadanie 7 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” - marzec 2024
Zadanie 7 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa Konrad Stolarczyk)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych”
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Małgorzata Owczarek)
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski) - kwiecień 2024
Zadanie 7.1 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa Konrad Stolarczyk)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych”
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Małgorzata Owczarek)
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski) - maj 2024
Zadanie 7.1 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa Konrad Stolarczyk)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 1)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 2)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Małgorzata Owczarek)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski) - czerwiec 2024
Zadanie 7.1 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa Konrad Stolarczyk)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 1)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 2)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Małgorzata Owczarek)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski) - wrzesień 2024
Zadanie 7.1 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 11 – Organizowanie i udzielanie poradnictwa psychologiczno- pedagogicznego w szkole
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 1)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 2) - październik 2024
Zadanie 7.1 – doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 1)
Zadanie 2.2 -Zajęcia specjalistyczne w szkolnych pracowniach nauki zawodu (grupa 2)
Zadanie 11 – Organizowanie i udzielanie poradnictwa psychologiczno- pedagogicznego w szkole
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Grzegorz Giża)
zadanie 10.2 – Zajęcia w szkole – popularyzacja edukacji ekologicznej, przyrodniczej i zdrowego trybu życia (grupa Lesław Sobolewski)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 1)
Zadanie 8.2 Zajęcia z programowania i robotyki, programowanie strukturalne i obiektowe, informatyka, wykorzystanie płytek arduino i gogli VR i z obszaru kompetencji “Tworzenie treści cyfrowych” (grupa 2)
Zadanie 2 – ZAJĘCIA PRZYGOTOWUJĄCE DO MATURY, MATEMATYKA
Zadanie 2 – ZAJĘCIA PRZYGOTOWUJĄCE DO MATURY, JĘZYK POLSKI
Zadanie 2. Zajęcia specjalistyczne realizowane w szkolnych pracowniach